آشنایی با گیت فروشگاهی و تگ های دزدگیر

گیت های فروشگاهی RF : فرکانس گیت دزدگیر فروشگاهی RF در محدوده فرکانس رادیویی می باشد.گیت فروشگاهی AM بر خلاف گیت های فروشگاهی RF تنها با فرکانس ۵۸ کیلو هرتز کار می کنند.

گیت های فروشگاهی RF :

فرکانس گیت دزدگیر فروشگاهی RF در محدوده فرکانس رادیویی می باشد. این نوع گیت فروشگاهی در فرکانس های مختلفی مانند ۸٫۲- ۳٫۲۵-۱٫۹۵ -۴٫۷۵-۱۰٫۲مگا هرتز می باشد که البته فرکانس ۸٫۲ مگا هرتز رایج ترین فرنکانس این دستگاه می باشد.این نوع سیستم های دزدگیر فروشگاهی دارای یک آنتن فرستنده (TX) و یک آنتن گیرنده(RX) که با عبور دادن تگ ( تگ امنیتی ، تگ ضد سرقت لباس ، تگ دزدگیر لباس یا آلارم لباس ) یا لیبل ضد سرقت با فرکانس سازگار با دستگاه ، سیستم دزدگیر شروع به بوق زدن می کند . سیستم های دزدگیر RF دارای معایب و مزایای مختلفی می باشد . از جمله معایت این نوع گیت های فروشگاهی تداخل آن ها با سیستم های مجاوری است که دارای فرکانس مشابه می باشند. به طور مثال اگر شما در یک فروشگاه سیستم RF با فرکانس ۸٫۲ مگا هرتز را نصب نمایید عملکرد مناسبی دارد اما چنانچه پس از مدتی گیت فروشگاهی اطراف با فرکانس ۸٫۲ در مجاورت فروشگاه شما نصب شود هر دو سیستم دارای اختلال شده و به صورت مداول بوق می زنند. بنابراین بسته به نوع گیت دزدگیری که خریداری می کنید باید فاصله ۶ تا ۱۰ متر بین دو گیت دزدگیر RF با فرکانس یکسان فاصله وجود داشته باشد.همچنین این گیت ها در مقابل فلزات و مایعات هشدار ندارند .


مزایای گیت های فروشگاهی RF :
از مزایای سیستم های دزدگیر RF قیمت مناسب آن است که با وجود معایبی که دارد این نوع سیستم ها را میان خریداران محبوب می کند و در جایی که فلزات جزو محصولات آنها نباشد به راحتی میتوان از این آنتن ها استفاده کرد.


گیت فروشگاهی AM یا همان (ACOUSTO-MAGNETIC) :
گیت فروشگاهی AM بر خلاف گیت های فروشگاهی RF تنها با فرکانس ۵۸ کیلو هرتز کار می کنند. دزدگیر فروشگاهی AM نیز به صورت معمول دارای یک آنتن گیرنده و یک آنتن فرستنده می باشند و با عبور دادن تگ( تگ امنیتی ، تگ ضد سرقت لباس ، تگ دزدگیر لباس یا آلارم لباس ) یا لیبل ضد سرقت با فرکانس ۵۸ کیلو هرتز دستگاه دزدگیر شروع به بوق زدن می کند.


مزایای گیت فروشگاهی AM یا همان (ACOUSTO-MAGNETIC) :
از مزایای گیت های فروشگاهی AM می توان به فاصله تشخیص آن اشاره کرد . گیت های دزدگیر AM به دلیل مکانیسم عملکرد فاصله تشخیص بالاتری نسبت به سیستم های RF دارد به همین علت برای فروشگاه هایی که درب ورود بزرگ دارند بسیار مناسب می باشند و در مقابل محصولاتی که فلز دارند باید از این آنتن ها استفاده کرد .


معایب گیت فروشگاهی AM یا همان (ACOUSTO-MAGNETIC) :
از معایب گیت فروشگاهی AM بالاتر بودن قیمت آن ها نسبت به سیستم های RF می باشد.



آنتن RFآنتن AMدزدگیرضد سرقتصدفیگلفیشلداممینیگریفX40لیبل

کارت اعتباری مغناطیسی و جلوگیری از هک آنتگ چیست ؟

امنیت فروشگاه خود را به پروسک بسپارید !