راه حلی برای جلوگیری از دزدی های کوچک در فروشگاهها

دله دزدی، کف رفتن و کش رفتن اصطلاحاتی هستند که به سرقت و دزدی‌های یواشکی از مغازه‌ها گفته می‌شود.بیشتر دزد های مغازه ها آماتور هستند؛

دله دزدی، کف رفتن و کش رفتن اصطلاحاتی هستند که به سرقت و دزدی‌های یواشکی از مغازه‌ها گفته می‌شود.بیشتر دزد های مغازه ها آماتور هستند؛ با این حال کسانی هم هستند که ترفند‌ها و شگردهای ماهرانه‌ای تری به کار می‌برند و دزدی از مغازه ها را برای خود شغل ساخته‌اند. این نوع دزدی، بیشتر در فروشگاه‌هایی اتفاق می‌افتد که مشتریان دسترسی کامل به محصولات دارند و امکان دست زدن و جابجایی کالا برایشان مهیاست. در چنین فروشگاه‌هایی احتمال دارد مشتری فراموش کند که مبلغ اجناس را پرداخت نکرده است و در نتیجه برای کسانی که روشن نباشد دزدی کرده است ، مجازات چندانی نمی‌توان اعمال کرد. به همین دلیل بسیاری از مدیران فروشگاه‌ها برای دوری از درگیری و نیز متهم کردن ناروا، تا زمانی که نسبت به سارق بودن فردی، اطمینان کامل حاصل نکرده‌اند، برخی سرقت‌های احتمالی را نادیده می‌گیرند. دزد‌های اجناس فروشگاه ها و مغازه ها بیشتر کالاهایی را هدف قرار می‌دهند که، قیمتشان بالا، حجمشان اندک و قابل مخفی کردن و کاربردشان عمومی‌تر باشد. سیگار، تن ماهی، گوشی موبایل، جواهرات و پوشاک، کالاهایی هستند که در هر فروشگاهی، در صورت در دسترس بودن، در معرض سرقت و دزدی قرار دارند. سارقین به دو گروه تقسیم میشوند ؛ حرفه‌ای‌هایی که برای کسب درآمد سرقت می‌کنند و معمولاً اجناس دزدی را به فروش می‌رسانند و کسانی که برای مصرف خودشان می‌دزدند. 

گروه اول، نسبت به نحوه کارکرد سیستم‌های حفاظتی، تجهیزات فروشگاه‌ها، محل قرار گرفتن اجناس با ارزش‌تر و... اطلاعات خوبی دارند وگروه دوم ناشی‌تر بوده و سریعاً شناخته می شوند . میزان سرقت این افراد نیز در مقایسه با گروه اول کمتر می‌باشد. دزدهای فروشگاه ها و مغازه ها اماکنی را برای سرقت انتخاب می‌کنند که از ابزارهای نظارتی و حفاظتی همانند دزدگیر فروشگاهی یا دوربین مداربسته برخوردار نباشند و به گونه‌ای نیز عمل می‌کنند که مدیران فروشگاه‌ها متوجه نشوند و برای جلوگیری از تکرار سرقت، اقدامی انجام ندهند.

آنتن RFآنتن AMدزدگیرضد سرقتصدفیگلفیشلداممینیگریفX40لیبل

لیبل ها چند دسته اند؟همه چیز درباره انتخاب تگ ها و گیت ها

امنیت فروشگاه خود را به پروسک بسپارید !