راهنما نصب سیستم AM سیگما

این مطلب صرفاً جهت آموزش نصب برای افراد غیر حرفه ای تهیه شده است سیستم دزدگیر ضد سرقت فروشگاهی نوع AM مناسب برای محیط های نویزی می باشد

آموزش نصب و راه اندازی گیت دزدگیر فروشگاهی AM سیگما


معرفی

سیستم ضد سرقت فروشگاهی سیگما با تکنولوژی AM (میدان مغناطیسی) عرضه می گردد. محصولاتی که با تکنولوژی کار می کنند از نظر اقتصادی کمی گرانتر از سیستم های ضد سرقت فروشگاهی RF هستند اما از نظر کارایی محدودیت های کمتری دارند.

گیت دزدگیر فروشگاهی سیگما بدلیل استفاده از تکنولوژی AM مناسب جهت استفاده در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، داروخانه ها، بدلیجات فروشی، عینک فروشی، ساعت فروشی و بطور کلی محیط هایی که نویز دارند و سیستم RF قابل استفاده نیست می باشند

راهنمای نصب

سیستم ضد سرقت فروشگاهی سیگما از یک باکس کنترل و یک یا چند آنتن تشکیل شده است. در ابتدای نصب باکس را به برق وصل کنید. برای کاهش نویز بهتر است از محافظ لوازم برقی استفاده نمایید. 

آنتن یا آنتن ها را به کانکتور سبز رنگ پشت باکس وصل کنید . سپس بعد از روشن کردن باکس بوسیله کنترل موجود در جعبه دستگاه  عدد 95 را انتخاب و وارد منوی دستگاه شوید.

حساسیت هر کانال را می توانید تعیین کنید همچنین با فشردن دکمه پاور روی ریموت کنترل می توانید وارد منوی اول یا منوی دوم برای انجام سایر تنظیمات شوید.

برای دریافت آموزش های بیشتر می توانید فایل PDF راهنمای نصب را دانلود نمایید


دریافت فایل راهنما بصورت PDF


آنتن سیگماSIGMAسیستم AMگیت ضد سرقتدزدگیرگیت فروشگاهیگیت لوازم آرایشدزدگیر خوب لباس

راهنمای نصب محصولات PROSEC با برد دیجیتال KP23راهنمای نصب گیت AM ایمن موج

امنیت فروشگاه خود را به پروسک بسپارید !